A kételyen túl - vélemények a regényemről

 

 Sokakhoz eljutott már a regényem, egyre többen olvassátok, és nagy örömömre rengeteg visszajelzés érkezett. Ezekből szemezgettem. Íme:

"Szeretem az ilyen elgondolkodós regényeket, külön kedvencem a családi értékekről szóló bármilyen téma, így ez a könyv nálam telibe talált. Egy nő kapcsolódása a férfiakhoz: apához, fiútestvérhez, férjhez, baráthoz, szeretőhöz… számomra erről szól. Alaposan kigondolt és kidolgozott, gyönyörű nyelvezetű könyv, egyszerűen imádtam. Mindenkinek olvasnia kellene, aki szereti használni a fejét…" (Nádasi Krisz) Bővebben: ITT

"Fantasztikus ez a könyv! Szórakoztató, erotikus, magával ragad a történet! Nem tudtam letenni. Másfél nap alatt olvastam ki, ami már régóta nem történt meg velem. Jó lenne, ha A kételyen túl minél nagyobb közönséghez eljutna, büszke lehetsz rá! Még sok ilyen könyvet szeretnék, sőt követelem! :) "(Nelli)

"Nagyon tetszett a könyv. Nem tudtam letenni." (Tünde)

"Nagyon jó a könyv. Végig fenntartottad az érdeklődésemet. Remélem lesz folytatása!" (Anikó)

"Nagyon magával ragadó olvasmány. Izgalmas, érdekes. Nagyon tetszett. Nem tudtam abbahagyni, egy nap alatt olvastam el." (Szilvia)

"Gratulálok a könyvedhez!!! Egyszerűen nem tudtam letenni, 3 nap alatt elolvastam... remélem, lesz folytatás!" /Klári/

"Szuper volt a könyv! Nem is tudom, miért kellett rá ennyit várni! Ugye lesz folytatása?" (Kati)

"Nagyon tetszett a könyv! 3 nap alatt elolvastam, nem tudtam letenni. Gratulálok! Várom a folytatást!" (Júlia)

"Nagyon jó a könyv, a vége is nagyon tetszik, várom a következő részt. Kíváncsi vagyok, hogy mi lesz Kingával és Tamással." (Zsuzsi)

"A könyv zseniális!!! Gratulálok hozzá! váncsian várom a következő köteteket!" (Kriszti)

"Nagyon tetszett a könyved! Gratulálok hozzá! Mikor olvashatom a következöt?" (Viola)

"Nagyon tetszett, alig vártam esténként, hogy újra a kezembe vehessem és olvashassam... várom a következőt!" (Ilona)

"Igaz, nem tipikusan pasiknak írt könyv, mégis könnyedén olvastam, nem éreztem sem túl lelkizősnek, sem túl csöpögősnek. Pont annyit adott, amennyit még elbírtam. Szépen felépített történet, a történéseket nem csak elképzelni, de követni is könnyű volt. Élveztem az olvasást, lekötött, kikapcsolt. Jöhet a folytatás!" (Jani)

"Nem lehetett letenni!" (Krisztina)

"Nagyon furcsa úgy olvasni egy könyvet, hogy az írója régi barátom. De az első pár oldal után hagytam, hogy magával ragadjon a történet, kizártam a külvilágot és a gondolatokat. Nagyon tetszett, hogy olyan problémák jelennek meg benne, melyek bizony sok mai házasságban jelen vannak. És amikre igazából nincs orvosság... Nagyon várom a folytatást!!!" (Lídia)

 

"A legtöbb történet akkor ér véget, amikor a lány és a fiú egymásra találnak, M. Kovács Melinda könyve viszont akkor kezdődik, amikor a rózsaszín köd már elillant, és a gyermeknevelés, a munkahelyi gondok megkoptatták a házasságot. A történet egy évet ölel fel. Egyáltalán nem egysíkú, hanem fordulatos, kiszámíthatatlan és elgondolkodtató. Hozzátesz valamit az olvasóhoz. A karakterekről elmondható, hogy olyanok, mint a hús-vér emberek, valósnak hatnak, élnek. Nem egy könnyed lányregény, de a harminc fölöttieknek meleg szívvel ajánlom. És egy új kedvenc karaktert is avattam!" (Lang Tünde) Bővebben a blogon: T. C. Lang

"Az elbeszélés sodró lendületű, kiemelkedő elbeszélői stílussal. A történet folyamatos mérlegelésre késztetett, végig lekötött, és elgondolkodtatott. A kételyen túl terjedelme fordított arányosságban áll a könyv által nyújtott olvasói élménnyel. Élmény volt!" (Patrícia) Bővebben a blogon: Szembetűnő

"Különleges élményt nyújtott számomra A kételyen túl olvasása, mert olyan témák kerülnek elő benne, amikről ritkán olvasok más könyvekben. Az írónő gyönyörűen fogalmaz. E mellett, folyamatosan gondolkodásra késztetett a regény. Hogyan hat életünkre szüleink döntése? Miért olyan nehéz a bizalom? Hogyan dolgozzuk fel a veszteséget, és hogyan jutunk el a megbocsátásig?" (Steph Pfeiffer) Bővebben a blogon: My Moonlight Library

Nálam az év regénye. Összességében M.Kovács Melinda engem kilóra megvett magának az elkövetkezendő összes megjelenő regényére, verseskötetére (merthogy verseket is ír), idézetes képeslapjára, hangoskönyvére stb. Olvass hazait!